zaterdag 3 augustus 2013

01-08-2013 Dagje Miami en het vliegtuig in naar Nederland.

Na een wat onrustige nacht in het hotel omdat het slapen niet echt wilde lukken omdat het toch wat warm was op onze kamer, zijn we lekker op ons gemak gaan ontbijten. Er was echt van alles dus prima gegeten.

Nu was het even overleggen waar we nog zin in hadden vandaag omdat het vliegtuig pas om 21.00 uur zou vertrekken dus nog tijd genoeg.Uiteindelijk is de keuze gevallen om langs de kustlijn van Miami te gaan rijden en daar te gaan kijken. Graag wilde Toine de Art Deco huisjes zien daar. Onderweg hebben we echt onze ogen uitgekeken. Wat een huizen, gebouwen en winkels zijn er daar zeg. Van het strand was daardoor niet heel veel te zien en echt met de auto kon je niet dichterbij komen. ( aangezien we het vliegtuig nog in moesten vonden we het strand op gaan even geen goed plan met deze temperaturen ) Ook kwamen we het laatste stukje van de rit over de Ocean Drive. Zien en gezien worden is het daar...... !!! Maar verder niet heel spectaculair.

Na dit gezien te hebben zijn we op weg gegaan naar de Miami Zoo. Op zich een prima dierentuin maar ja we waren natuurlijk al een beetje verwend met: Disney Animal Kingdom en dus kon deze daar echt niet aan tippen. Verder gewoon lekker wat rond gelopen en gekeken en weer een leuke middag gehad.

Toen was het echt tijd om naar het vliegveld te gaan. Wel op de parkeerplaats nog even wat spullen in de vuilnisbak gedropt waar onder onze koelbox die 3 weken dienst gedaan heeft. Eerste doel was de auto weer netjes inleveren bij Alamo. Dit stond erg goed aangegeven dus was een makkie. Toen weer sjouwen met de koffers en op zoek naar de incheckbalie van Virgin Airlines. Ook deze was zo gevonden en aangezien we nog wat vroeg waren was het er nog heerlijk rustig en dit verliep erg makkelijk. Ook kregen we al meteen de boarding passen voor in Londen dus dat was heel handig. Nu op naar de controles en dan wachten tot het 21.00 uur was. Alles verliep soepel dus nog veeeeeeel tijd om te wachten daar.

Mooi op tijd konden we boarden en deze keer was het vliegtuig een maatje kleiner en zaten we 2 aan 2 en dus 1 persoon alleen ( Toine in dit geval ). Maar die had geluk want de dame die eigenlijk naast hem had moeten zitten heeft er heel de reis niet gezeten omdat ze op de stoel ervoor bij haar kinderen is gaan zitten en dus had Toine mooi wat extra ruimte.

Voor vandaag dus verder weinig meer te vertellen want tja in het vliegtuig was het rustig en goed. Het enige is alleen dat het slapen voor mij niet wilde lukken en ik dus echt kapot was bij aankomst in Londen. Ook had ik gehoopt dat Demi wat meer zou kunnen slapen maar het ging niet.

Morgen onze laatste reisdag verder.

1. Jammer jullie reis zit er ook al weer op. Ik heb genoten van jullie blog en vond het leuk om mee te lezen. Leuk dat jullie op de laatste dag nog in Miami zijn wezen kijken, wij vertrekken 15 augustus naar Miami voor een rondreis en kunnen niet wachten. Nog een goede reis naar huis en tot een volgende keer of op ons blog